sunnuntai 31. joulukuuta 2017

aika kääntää uusi sivu

Heissan!♡
Nyt alkaa olla aika sanoa vuodelle 2017 hyvästit ja kutsua vuosi 2018 tervetulleeksi. Tähän blogaukseen voisin kerätä vuoden 2017 kohokohdat. Vuoden 2017 kohokohdat:

Luokkaretki Helsiinkiin
Yksi vuoden 2017 kohokohdista oli luokkaretki Helsiinkiin. Luokkaretken aikana kävimme muun muassa Fazerilla, Linnanmäellä ja Korkeasaaressa. Tämä luokkaretki taisi olla sen kouluvuoden kohokohta.

Tallinnan risteily
Kesäloman aikana kävimme perheen kanssa risteilyllä Tallinnassa. Helsinki-Tallinna suunnan aikana oli super kiva sää mutta kun tulimme takaisin eli Tallinnasta Helsinkiin oli sää hieman myrskyinen.

Muumimaailma
Kyllä, luit aivan oikein muumimaailma. Minä RAKASTAN muumeja, joten olihan se nyt pakko käydä sielä kun oli kiinnostus vielä heitäkin kohtaan.

Powerpark
Kävimme kesäloman aikana myös Powerparkissa ja se oli super hauska kokemus, jonka haluaisin kokea myös vuoden 2018 aikana. Powerparkissa lempilaitteeni ovat meilkein kaikki vuoristoradat.

Pilalle mennyt retki
Kyllä, pilalle mennyt retkikin kesällä tuntuu nyt yhdeltä kohokohdalta varsinkin alastulo, josta en ajatellut kertoa teille.

Kielikylpy mommolaan
Vuoden 2017 joulukuun aikana pääsin tulemaan kielikylvylle mommolaan. Elikkäs mun mommola on ruotsinkielinen alue, jonne aina välillä olen tullut kielikylpyyn.

Tässä olivat minun vuoteni 2017 kohokohdat. xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

iltaisin-mietteitä 10.6

10.6.2020 klo. 19.54 Hyvä minä! Selvisit asiasta, josta et ollut varma selviäväsi. Asiasta, josta uskoit vain muiden itseäsi epäi...