tiistai 16. tammikuuta 2018

mun eka kerta keilaamassa

Heissan!

27.12.2017 kävin ensimmäistä kertaa ikinä keilaamassa. Kyllä, ensimmäistä kertaa ikinä. Kokemus oli aivan super kiva. Aluksi tuntui että laji ei ole oikein minua varten, mutta innostuin siitä sitten niiiin paljon etten malta odottaa sitä että pääsen uudestaan keilaamaan. Jos joku minulta tulisi nyt kysymään että mikä oli parasta keilaamisessa, niin joutuisin kyllä hetken miettimään. Vastaukseni olisi että kaikki. Kyllä, ihan kaikki, tai ehkä kaikki muu paitsi se kuumuus mikä minulle keilauksen loppupuolella tuli.

Mielestäni olin ihan hyvä keilaaja, ainakin ensikertalaiseksi. Muistaakseni en saanut kertaakaan jokaista keilaa kaadettua ensimmäisellä yrityksellä, toisella yrityksellä pari kertaa. Oletko sinä koskaan käynyt keilaamassa? Jos olet olitko siinä hyvä ja piditkö keilaamisesta? Minä kiitän ja kumarran, nähdään ensi tekstissä. (voikohan niin sanoa?)

1 kommentti:

iltaisin-mietteitä 10.6

10.6.2020 klo. 19.54 Hyvä minä! Selvisit asiasta, josta et ollut varma selviäväsi. Asiasta, josta uskoit vain muiden itseäsi epäi...