lauantai 3. helmikuuta 2018

huomenna lähdetään!

Hei ja tervehdys teillekin!💗

Ja huomatkaa teillekin. Nimittäin mie ja minun perhe lähtee huomenna Uuteen Seelantiin (jännittää ihan sikana🐷). Ja ajatuksena meillä oli että olisi kiva kirjoittaa johonkin blogiin aktiivisesti tästä matkasta, ja se mitä me sitten tehtiin on se että me päätettiin luoda meän matkalle blogi johon voi kirjoitella koko meän perhe. Ja tähän blogiin pääset tästä (klik). Blogin nimi on iik ja kukkuu, nimen keksin minä.🙈  Vaikka kirjoitan siihen blogiin matkastamme niin ajattelin kirjoittaa tähänkin (ja tähän blogiin kirjoitan ainoastaan minä ei kukaan muu). Mutta eipä mulla muuta, ajattelin vain tulla kertomaan tästä meidän matkasta ja blogista.

ps. tähän blogiin tulee matkan aikana myös tarinoita😊

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

iltaisin-mietteitä 10.6

10.6.2020 klo. 19.54 Hyvä minä! Selvisit asiasta, josta et ollut varma selviäväsi. Asiasta, josta uskoit vain muiden itseäsi epäi...