lauantai 17. elokuuta 2019

Iisa osa kuusi outoutta & jännitystä

lauantai 3.5
klo. 08.24
Heräsin äsken, kuulen kuinka Iiris häärää keittiössä. Tämä tilanne tuntuu oudolta, en ole koskaan joutunut tutustumaan johonkin puolivanhempaani. No jaa, mä lähden katsomaan mitä Iiris tekee keittiössä.

klo. 09.36
Iiris oli tehnyt aivan ihania avokadotoasteja. Meidän aamiaishetki oli aluksi aika hiljainen, mutta sitten tapahtui jotain, ja meidän juttelu alkoi sujumaan mukavasti. Iiris kertoi hauskoja tarinoita elämästään ja minä kerroin hauskoja juttuja isästäni. Jaoimme myös puhelinnumeromme. Iiris kysyi minulta että mitä haluaisin tehdä tänään, ja minä vastasin että, en tiedä. Sen jälkeen Iiris sai hyvän idean, jonka päätimme toteuttaa, olemme lähdössä seinäkiipeilemään. En ole koskaan ollut seinäkiipeilemässä, mutta nyt on aika oppia.

klo. 14.45
Nyt me ollaan täällä pukkarissa, ollaan käyty jo seinäkiipeilemässä, ja mä olin siinä oikea luonnonlahjakkuus, siis heti puolentoistatunnin harjoittelemisen jälkeen. En tiedä oliko se hyvä saavutus, mutta saavutus kuitenkin. Me myös otettiin muutama instakuva mulle ja Iirikselle. Iiris kertoi että sillä on instagram, ja tottahan toki mullakin on. Mun käyttäjänimi on muuten siellä @iisalydiabee, ja Iiriksen on @iiris.m. Mutta, nyt me mennään jonnekin luonaalle, ja sen jälkeen me mennään käymään nopeasti kaupassa.

klo. 16.24
Nyt me tultiin isälle, ja arvatkaapas mikä on Iiriksen sukunimi? Sen sukunimi on Muikku, ja se kertoi että se odottaa jo että se joskus pääsis isän kanssa naimisiin että se pääsis sukunimestään eroon. Kyllä mä jotenkin ymmärrän sitä, en mä kuitenkaan haluais olla Iisa-Muikku, ja tarkoitan sitä kalaa (muikkua). if you understand. Me käytiin lounaalla, yhdessä kivassa lounaskahvilassa, ja joo.

klo. 18.31
Huomasitteko muuten, että isä ei ole tullut vieläkään kotiin? Outoa.

klo. 18.57
Eikä vieläkään.

klo. 20.17
Ei oo vieläkään näkynyt.

klo. 20.18
Eikä vieläkään.

klo. 20.19
Ei oo viel

klo. 20.26
Isältä tuli viesti (tai siis isän puhelimesta). "Iltaa. Max Blomqvist joutui sairaalaan äkillisen kohtauksen vuoksi. Hän on nyt täällä sairaalalla, hänelle tehdään testejä. Jos haluatte tulla tänne, niin voitte tulla tänne. Häntä ei voi viellä kuitenkaan mennä tapaamaan." Me lähdetään sairaalalle päin. Mikäköhän isällä on?

klo. 21.35
Ollaan oltu täällä kohta tunti. Ja tiedän, käsialani on erittäin epäselvää, minkä mä sille voin. Ja nyt tänne tipahti kyynel. Mitä isälle käy? Mä oon joutunut laittaa tästä viestit isän äidille (mun mummolle), isän siskolle ja omalle äidilleni. Äiti sanoi tulevensa tänne pian. Miksi näin pitää käydä. Pakko laittaa viesti Tildallekin.



Saa nähdä, mitä käy, se selviää ensi osassa.🙈

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

iltaisin-mietteitä 10.6

10.6.2020 klo. 19.54 Hyvä minä! Selvisit asiasta, josta et ollut varma selviäväsi. Asiasta, josta uskoit vain muiden itseäsi epäi...