tiistai 5. joulukuuta 2017

elämäni aakkoset

Auringon säteet, aamulla on yks parhaista asioista esimerkiksi silloin kun täytyy lähteä kouluun.

Banaani ja blogi, en keksinyt mitään muutakaan.😉

Chici, maailman ihanin kissa. Tälläkin hetkellä meidän välissämme on vain kaksi metriä.

Demi, mun entinen maailman ihanin koira, jota mulla on kauhea ikävä.💗

Elämä, ja sen mahtavat ihmeet. Ilman elämää ei ole mitään, missään.

Foreca pelastaa mun tilanteeni aina välillä, esimerkiksi silloin kun en tiedä millaista säätä on tulossa jne.

Google, jos et tiedä mikä google on niin ihmettelen että miten sinä olet täällä😉💖 ihanaa, että olet kuitenkin täällä.

Hymyileminen, yksi maailman tärkeimmistä ja siisteimmistä tavoista. Jännää ajatella että jos vaikka hymyilet vastaantulevalle ihmiselle voit sillä pelastaa hänen päivänsä. Smile!

Iskä💗

Joulu, mun mielestä vuoden parasta aikaa. Koska silloin on joulu, mun synttärit, uusi vuosi ja joulun ihana tunnelma, kaikkine mausteineen.

Kiitos, sana jota meidän suomalaisten ja miksi ei muidenkin kansalaisuuksien pitäisi harjoittaa.  Kiitos että saan olla tässä.

Lomat, mä rakastan teitä. Jep, mä rakastan oikein suurella sydämmellä lomia. Kesälomia silloin kun on tarpeeksi lämmintä ja joululomaa kun saa viettää kunnon joulun.

Muistot, ne muistot jotka pyörii mielessä iloisina ja onnellisina muistoina.

Naiset/tytöt. Mun mielestä on väärin se miten tyttöjä ja naisia kohdellaan joissain paikoissa kuin jotain pelinappulaa.

Onnellisuus, ja sen hippuset. Olisinpa joku onnellisuuden supersankari, ja saisin levittää onnellisuutta joka paikkaan.

Pysähtyminen, on vaan välillä kaikista paras ratkaisu kaikkeen. Pysähtyä hetkeksi ja miettiä että mitä nyt pitäisi tehdä vain onko järkeä tehdä yhtikäs mitään.

Quizlet, en keksinyt mitään muuta mutta onhan tämäkin aika hyödyllinen esimerkiksi silloin kun opiskelen kieliä. Näppärää ja helppoa.

Raikuvat taputukset ansaitsee jokainen.👏👏👏👏

Siisteys. Nautin siitä kun on siistiä, mutta, mutta olen hyvin laiska ihminen joten voitte varmaankin arvata mitä tälle siisteydelle käy.

Totuus on aina välillä tosiasia joka on vain otettava huomioon.

Ulkoilma, mä en osaa sanoilla muodostaa tästä lausetta että kuinka siistiä on että saan asua paikassa jossa on näinkin puhdas ilma. Joten älkää tuomitko mua siitä tai tästä.

Vuodet, menneet ja tulevat. Menneistä meillä on muistoja (osasta😉) ja tulevasta odotus innolla, jännityksellä, ehkä jopa hieman pelokkuudella?

Wwwww... en keksi mitään tästä kirjaimesta, joten W-kirjain on mun elämän aakkosissa turha kohta (kai😅)

Xoxo, mun pitäis varmaan lopettaa mun blogaus vielä jonakin kertana näin, ehkä tällä kertaa;-)

Ystävät💗 asia josta meidän pitäisi olla suuuper kiitollisia.

ZzzZzzz, en saisi tätäkään blogausta kasaan ellen olisi saanut nukkua viime yönä.😉

Åland, paikka jonne haluaisin päästä käymään, ja tutkimaan paikkoja.

Äiti💗

Ööö... siihen on hyvä lopettaa😅


Kiitos ja kumarrus, ja toivottavasti piditte♡     👉👉  xoxo 👈👈

                                    💗

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

iltaisin-mietteitä 10.6

10.6.2020 klo. 19.54 Hyvä minä! Selvisit asiasta, josta et ollut varma selviäväsi. Asiasta, josta uskoit vain muiden itseäsi epäi...