maanantai 11. joulukuuta 2017

luen teille mun päiväkirjaa

Moi!💚
Mulle tuli ideana mun aivokoppaan että voisin jossain minun blogauksessa lukea/kirjoittaa päiväkirjani vanhoista päivistä. Jos niin voi sanoa😉Useimmat päiväkirjatekstini ovat noin reilu neljäkin vuotta vanhoja ja hieman noloja (mun mielestä) mutta ajattelin että kirjoitusvirheet jotka on mun päiväkirjassa tulee myös tähän blogaukseen .(nimet on sitten vaihdettu) Mutta eiköhän aloiteta💦

"torstai toukokuu 2013
oli vapaata koulusta. oli ollut tylsää. siihen saakka että soi puhelin. äiti vastasi. ja minä pääsin Nean tykö. Nean tykönä oli hauskaa. ja oli hyvää ruokaa. Sain myös jäätelöä.  Ja me hypittiin. Ja minä san tulokseksi kahdeksantoista." Siinä oli ensimmäinen päivä.😅 Ja tuossa me sitten hypittiin hyppynarua. Seuraava päivä oli sitten niin kuin huominen. (vaikea selittää)

"perjantai toukokuu 2013
Eemilille tuli Jussi pyörällä ja minä pääsin Nean tykö yöätä. sitten tuli  pikkuinenriita sekyllä Sitte sovittiin Oona kin oli Me leikittiin sitten ostettii karkit Oona vie tiin kotiin ja kun tulin Nean tykö niin Suomi oli johdolla." Kauhea myötähäpeä tuli mulle mutta jatketaan.

"maanantai syyskuu 2013
Rakas päiväkirja menin kouluun. Ystäväni oli majalla, me leikttiin konkkaa. Kun koulu loppui Menin kottiin. Kun koitti ilta Äiti ja minä menimme kuuntelemaan Sellon soittoa ja harppun. Kun loppu soitto niin minä pääsin Soittamaan harppua! Se oli hauskaa!" Ja myötähäpeä jatkuu...😇

"marraskuu 2013
Rakas päiväkirja!
Minä sain oman huoneen eilen. Amanda oli silloin meillä. Me sisustettiin se heti. Minä tuon tähän omaan hUoneeseen joskus syötävää että mina voin syödä sitä."Omasta huoneesta kerroin!""

Sellaista tällä kertaa. Voisin toteuttaa tästä toisen osan jossain vaiheessa☺

1 kommentti:

iltaisin-mietteitä 10.6

10.6.2020 klo. 19.54 Hyvä minä! Selvisit asiasta, josta et ollut varma selviäväsi. Asiasta, josta uskoit vain muiden itseäsi epäi...