tiistai 3. huhtikuuta 2018

muutoksien tuulia

Kyllä, otsikko puhuu totta. Olen päättänyt lopettaa haaveita ja... tarinan kirjoittamisen, koska olen halunnut alkaa vähentämään tarinoiden kirjoittelua. Sen takia vaihdoin blogini nimen, ennen se oli Soffarin tarinat ja nykyään se on sofikatrii. Olen rehellisesti sanottuna kyllästynyt omaan blogiini, joten halusin muuttaa sen sellaiseksi että pidän siitä. Yritän parhaani mukaan jatkaa vielä tiemme vie... -tarinaa, mutta en lupaa mitään. Haluan kehittyä ja mennä itse siihen suuntaan mikä tuntuu nyt oikealta. Elämässäni on tapahtunut/tapahtumassa muutoksia, niin kuin esimerkiksi meille on tullut koiranpentu ja olen lopettamassa muutamia harrastuksiakin.

Uskon ja tiedän että tekstini saattoi olla aika sekava mutta siinä se on sentään jonkinlaisissa sanoissa.

Ihanaa kevättä, ja kirjoittelen taas mahdollisimman pian❣️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

iltaisin-mietteitä 10.6

10.6.2020 klo. 19.54 Hyvä minä! Selvisit asiasta, josta et ollut varma selviäväsi. Asiasta, josta uskoit vain muiden itseäsi epäi...