maanantai 4. kesäkuuta 2018

summer bucket list 2018

             Hello!

Tunnen olevani todella hidas kun olen vasta nyt liikkeellä tämän asian kanssa. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, vai mitä?😉 No, tässä sitä ollaan kuitenkin liikkeellä.
Ja tässä on mun summer bucket list vuodelle 2018:

•   Ole lastenvahtina
heh heh tää taitaa toteutua jo tällä viikolla

•   Käy huvipuistossa
niin kuin nimikin jo kertoo se on HUVIpuisto eli hauskaa ja kivaa

 Leikkauta hiuksia
mun hiukset kaipaa pientä freesausta

 Juhli omia synttäreitä
mä olen syntynyt joulukuussa mutta en silloin oikein juhlinut mun synttäreitä joten niitä juhlitaan kesällä!

 Nuku yö trampalla
viime kesänä yritin tätä, ja yritykseksi se jäikin kiitos sääskien

•  Nolaa itsesi
itselleen ei pitäisi olla liian tiukka joten päätin sitten olla hullu

 Käy suppailemassa
uskon että tämä toteutuu koska meidän yhdellä mökillä on suppauslauta/lauta jolla voi supata

 Löydä oma tyyli bloggaamiseen
koska haluan ja tarvitsen omanlaisen tyylini bloggaamiiseen etten olisi kenenkään peilikuva

 Maista jäätelöä jota et ennen ole maistanut
eihän sitä voi tietää tulisiko siitä vaikka uusi lempparimaku minulle😋(sitä odotellessa)

 Ole ainakin viikko ilman lihaa
tänä vuonna tää on mulle aika spessua koska voi käydä niin että lopetan lihan syönnin, saa nähdä miten käy😉

Noniin, tässä se oli ja tämähän oli minun versioni.💗 Kertokaa ihmeessä mitä teiden summer bucket listiin kuuluu, lukisin mielelläni niitä😊💦

1 kommentti:

iltaisin-mietteitä 10.6

10.6.2020 klo. 19.54 Hyvä minä! Selvisit asiasta, josta et ollut varma selviäväsi. Asiasta, josta uskoit vain muiden itseäsi epäi...