tiistai 31. joulukuuta 2019

11 plus 2 kuvaa vuodelta 2019



Heii ja kiva kun tulit käymään blogissani!💜

Tänään ajattelin ihan pian vaihtuvan vuoden kunniaksi, jakaa yksitoista kuvaa, jotka olen itse kaikki ottanut tänä vuonna. Kuvat olen ottanut ihan puhelimeni kameralla. Kuvat ovat myös aikajärjestyksessä tässä että ensimmäinen kuva on otettu ensimmäisenä, ja viimeinen viimeisenä. Jos haluat/jaksat/jotain sellaista, niin kerro ihmeessä mielipiteesi kuvista, tai kerro vaikka oma lempparisi.😊💫



Kuva otettu helmikuussa, kun olin
isotätini luona yökyläilemässä.

Kuva otettu kesäkuussa yöllä, ennen kuin
astuimme junaan, joka vei meidät kotiin.



Kuva otettu Nanosta heinäkuussa kotona.

Kuva otettu heinäkuussa, iltauinnin jälkeen.


Kuva otettu elokuussa, kun kuvassa oleva kissa
Mirri lepäili teranssillamme.


Kuva otettu elokuussa, kun olin ystäväni kanssa
meidän mökillä, ja meillä oli kivaa.💙


Kuva otettu elokuussa tästä hieman
kärsineestä kukasta. Kuva löytyy myös
mun blogin instagramista @sofikatrii


Kuva otettu syyskuussa.


Kuva otettu syyskuussa, samanapäivänä kuin
edellinenkin kuva. Kuvassa ovat minun
silmälasini sateen jälkeen.🌧 Silmälasit
omaava henkilö tunnistaa tilanteen?😅


Kuva otettu lokakuussa, kuuran purtua
punaherukkaa.


Kuva otettu marraskuussa, ennen kouluun
lähtöä.



Nyt on minun aikani toivottaa teille kaikille aivan ihanaa, inspiroitunutta, hauskaa ja parasta uutta vuotta (ja vuosikymmentä!!) 2020!💛💛

💚: Sofikatrii



ps. tiedän, että minun ei tarvitse pahoitella,
mutta pahoittelut silti kuvien laadusta,
terävyys heikkeni inhottavasti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

iltaisin-mietteitä 10.6

10.6.2020 klo. 19.54 Hyvä minä! Selvisit asiasta, josta et ollut varma selviäväsi. Asiasta, josta uskoit vain muiden itseäsi epäi...