maanantai 6. toukokuuta 2019

Iisa osa neljä thinking about

torstai 1.5
klo. 7.21
Sain eilen puhuttua hieman isäni kanssa, mutta hän ei suostunut paljastamaan salaisuuttaan, kuulemma vasta kun tulen hänen luokseen saan tietää. No, huomenna saan tietää mikä hänen salaisuusyllärinsä on. Jalkani voi jo paljon paremmin, enkä tarvitse enään sidettä ja kävely sujuu täysin moitteettomasti (ja kivuttomasti). Eilen ei tapahtunut mitään kummallista, muuta kuin se että en jaksanut kirjoittaa päiväkirjaani. Tein päätöksen että kirjoitan kun kirjoitan, jos kirjoitan.

klo. 8.56
Istun koululla käytävällä odottamassa että ensimmäinen tuntimme alkaisi eli kemia, blääh! Mutta Tilda pelotteli mua vitsillä että mun isällä voi olla uusi naisystävä (tai miesystävä), sillä on jokin sairaus, tai se palaa äidin kanssa yhteen. Ja nuo siis oli Tildan keksimiä, itse en usko yhtään mitään noista. Isäni sanoi kuitenkin viime vuonna että ei aio hankkia uutta naista seuraavaan ikuisuuteen. Tota en kyllä usko, mutta uskon myös että ei hänellä nyt olisi naista, mutta kukapa tietää. Kemian ope tulee! (Blääh!!)

klo. 9.47
Okei, nyt mua mietityttää, entä jos isällä olisi sittenkin uusi naisystävä. En ees tajuu miks tää mua vaivaa, mikä siinä on ongelmana että isällä olisi uusi nainen. Munhan pitäis olla vaan onnellinen sen puolesta. Ärsyttävintä on että tilanne voi olla kumpi vaan, isällä voi olla nainen, tai sitten ei, ja mä saan tietää tän vasta huomenna.

klo. 15.16
Olen kotona. Laitoin teeveden kiehumaan. Kuulostaapa syvälliseltä, mutta sitä se ei kyllä ole. Haluetteko tietää mun lempiteenmaun? Okei, nyt mun täytyy miettiä hetki. Tykkään juoda teetä, ja nyt en osaa päättää sitä että, mikä on mun lempimaku. Ehkä se Olet Ihana -muumitee, en tiiä, mutta ainakin nyt otin sitä kaapista. Nyt suunnitelmissa juoda teetä ja ottaa välipalaa, tehdä läksyt, syödä kunnon ruokaa, ehkä käyttää Elvistä en tiiä ja pakata. Okei, saattaa olla että en ehdi käyttämään Elvistä lenkillä.

klo. 19.35
Tein läksyt, pakkasin, söin ruokaa ja juttelin videopuhelussa Tildan kanssa. Tilda oli tullut tanssitunnilta ja kertoi että niillä on ensi viikolla niin sanotut "avoimet ovet -päivä" ja yritti houkutella mua mukaan, ja itse asiassa mä vähän kiinnostuinkin. Ainahan sitä voisi kokeilla, eihän sitä voi tietää jos tanssi olisikin minun juttuni ja minusta tulisi vielä vaikka kuinka hyvä siinä. No niin Iisa, rauhoituppas, ethän sä ees oo kokeillu koko tanssia!

klo. 20.03
Ajattelin kertoa teille nyt huomisen suunnitelma, ei se oo ees noin virallista mutta ihan sama. Koulun jälkeen isä hakee mut luokseen ja saan tietää sen salaisuuden. Okei, toi kuulosti aika epämääräiseltä. Mutta mä siis pakkasin perus yövaatteet ja sen sellaiset plus arkivaatteet ja jotkut siistimmätkin, jos satun tarvitsemaan niitä, ja joo on mulla isänkin luona vaatteita mutta silti.

klo. 22.46
Aion kohta alkaa nukkumaan, tai siis yrittää voihan se olla etten saa unta, mutta toisaalta oon miettinyt tätä jo niin paljon että en jaksa välittää. Jep, mä en aio välittää tästä nyt yön aikana, aamulla sitten (jos huvittaa). Öitääää! ♡


Ensi kerralla kun julkaisen tänne taas uuden osan, saatte tietää mikä on Iisan isän salaisuus? Jos joku uskaltaa arvata, voi arvauksia heittää tuonne kommentteihin!

Ihanaa iltaa ihmiset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

iltaisin-mietteitä 10.6

10.6.2020 klo. 19.54 Hyvä minä! Selvisit asiasta, josta et ollut varma selviäväsi. Asiasta, josta uskoit vain muiden itseäsi epäi...