tiistai 9. kesÀkuuta 2020

minÀ aakkosissa

🌾kuva otettu viime kesĂ€nĂ€đŸŒž



Hejsan!♡
TĂ€mĂ€n julkaisun piti tulla jo aikoja sitten, mutta en saanut sitĂ€ aikaiseksi. Nyt se on valmis, ja nyt se on tĂ€ssĂ€ teille luettavana. Ideanahan on siis se, ettĂ€ kerron jokaisen aakkosen avulla jotain itsestĂ€ni. Joissain aakkosissa onnistuin paremmin ja toisissa hieman kehnommin, joten koittakaa nauttia.🙌


Aamuihminen. Olen aamuihminen sekĂ€ aamu-uninen. Aamuisin jos onnistun herÀÀmÀÀn hyvin ja jĂ€ttĂ€mÀÀn aamu-unisuuteni sĂ€nkyyn, olen aamuihminen. Jos taas en herÀÀ, olen aamu-uninen, se riippuu tĂ€ysin aamusta.🌞

Banaanilettujen suurkuluttaja (ja -tekijĂ€). Banaaniletut ja yleensĂ€kin kaikki banaaniherkut ovat hyviĂ€ ja maistuvat minulle. Voisin joskus jakaa banaaniohjeitani?🍌

Collegepuseroiden fani. Olen mukavuudenhaluinen ihminen, asun pohjoisessa, siispĂ€ collegepuserot ovat parhaita ystĂ€viĂ€ni. LĂ€mpimiĂ€, mukavia ja kivannĂ€köisiĂ€.đŸ”„

Doggoihminen. Jotkut ehkĂ€ tietĂ€vĂ€tkin sen ettĂ€ mulla on koira ja rakastan koiria!đŸ¶

ElĂ€inrakas. Koirien lisĂ€ksi rakastan muitakin elĂ€imiĂ€. Muita lempielĂ€imiĂ€ koirien lisĂ€ksi ovat ainakin kilpikonnat, elefantit, kolibrit ja monimoni muu!❤️

Feministi. Luin Holly Bournen MitĂ€ tytön tĂ€ytyy tehdĂ€ -kirjan, joka sisĂ€lsi paljon tietoa feminismistĂ€ niin aloin feministiksi.⚡

Golfaamisesta haaveileva. En ole koskaan golffannut, mutta kokeilisin sitĂ€ mielellĂ€ni.🏌

Haaveilija. Haaveilen paljon, ja toivon, ettĂ€ osaan mennĂ€ myös haaveitani pĂ€in.💭

Innostuja. Olen kova ihminen innostumaan. Joku jakaa hyvĂ€n ideansa ja olen mukana.đŸ’„

Jouluihminen. Olen syntynyt viikkoa ennen jouluaattoa, ja olen suuri joulun fani, tai no ehkĂ€ ei niin paljon kuin lapsena mutta rakastan joulua silti.🎄

KasvissyöjĂ€. Olen kasvissyöjĂ€, löysĂ€ sellainen. YritĂ€n syödĂ€ kasvispainoitteisesti, ainakin kotona. Jos olen vierailulla jossain niin esimerkiksi silloin mulle on ihan okei syödĂ€ lihaa.🌿

Laiskuri. Osaan olla laiska ihminen, varsinkin kotitöiden suhteen.😅

Mielikuvituksellinen. TÀllÀ siis haluan viitata MitÀ jos? -kysymyksiini. MitÀ jos? -kysymykset on oivaa ajanvietettÀ. Eli kysy MitÀ jos? ja keksi jotain loppuun ja ala kuvittelemaan mitÀ tapahtuisi jos se asia toteutuisi.

Nauramista rakastava. Rakastan hauskoja juttuja ja nauramista, parhaita ovat kunnon naurumaratoonit itkunauraen.😂

Oppija. En halunut laittaa tÀhÀn opiskelijaa koska olen kuitenkin vielÀ peruskoulussa eli koululainen.
Mutta elĂ€mĂ€ssĂ€ olisi hienoa, jos voisi aina oppia/oivaltaa jotain uutta.📚

Puhuja. Asia jossa haluan kehittyĂ€ ja olla hyvĂ€, ja asia jossa olen ihan hyvĂ€ tĂ€llĂ€kin hetkellĂ€. TykkÀÀn puhumisesta ja se on suuressa osassa mun kommunikoinnissa.💬

Quinoa. Ainoa sana jonka tĂ€hĂ€n keksin. Quinoa voisi olla asia, jonka syömisessĂ€ voisin kehittyĂ€.🍚

Ruotsinkielinen. Mun virallinen Ă€idinkieli on ruotsi, mutta osaan paremmin suomen kieltĂ€, ja olen siis suomenruotsalainen.🏳

Sisko, serkku, Sofia. Olen sisko kahdelle pikkuveljelle. Olen serkku kahdeksalle serkulle. Olen Sofia koko maailmalle.đŸ‘©

Tuoremehujen rakastaja. Tuoremehut ovat lĂ€hellĂ€ sydĂ€ntĂ€ni, vaikka en niitĂ€ joka aamu tai edes viikko juokaan. TĂ€hĂ€n vĂ€liin pakko sanoa ettĂ€ omasta mielestĂ€ni appelsiinituoremehu ei ole edes hyvÀÀ, voin sitĂ€ juoda, mutta tiedĂ€n monen monen monta muutakin parempaa tuoremehumakua.🍋

Uskovainen, kristitty. ✝️

Vaahterasiirapista tulee lapsuus mieleen. Kun olin tarhaikĂ€inen, mummi haki minut yleensĂ€ kerran viikossa jĂ€rjestettĂ€vĂ€stĂ€ kerhosta ja sen jĂ€lkeen mummi paistoi lettuja, ja niiden kanssa tuli aina vaahterasiirappia, parasta!🍁

Wokit. Wokit olivat ensimmĂ€isiĂ€ ruokia joita tein itse. Tein usein kanakasviswokkia, mutta kasvissyöjĂ€ksi alettuani on kana vaihtunut muuhun proteiininlĂ€hteeseen. Mutta edelleenkin on wokit lĂ€hellĂ€ sydĂ€ntĂ€ni ja makumieltymyksiĂ€ni.đŸČ

Xylitol, ainoa sana jonka keksin edes tĂ€hĂ€n kohtaan. Xylitolin vierestĂ€ voisin sanoa, ettĂ€ en tykkÀÀ mun hampaiden vĂ€ristĂ€, tai haluaisin ettĂ€ ne olis valkoisemmat.đŸŠ· Outo fakta, tiedĂ€n.😅

YstĂ€vĂ€. Olen ystĂ€villeni ystĂ€vĂ€, ja ystĂ€vĂ€t ovat parhaita!💛

ZzZZzzz... Nukkuminen elĂ€mĂ€mme vesi ja suolađŸ’€

Åland. Ahvenanmaa on paikka jossa synnyin ja elin ensimmĂ€iset kaksi viikkoa elĂ€mĂ€stĂ€ni.🏝

Äiti (tulevaisuudessa). Joskus kaukana tulevaisuudessa toivon olevani Ă€iti, en tosin tiedĂ€ kenelle. Biologiselle lapselle, adoptoidulle lapselle, sijaislapselle, koiralle, en tiedĂ€, mutta toivon joskus jollekin olevani.💗

ÖtökĂ€t. Olen ötökkĂ€kammoinen lievĂ€sti.🐜

Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti

iltaisin-mietteitÀ 10.6

10.6.2020 klo. 19.54 HyvÀ minÀ! Selvisit asiasta, josta et ollut varma selviÀvÀsi. Asiasta, josta uskoit vain muiden itseÀsi epÀi...