sunnuntai 7. huhtikuuta 2019

kuka mä oon ja mitä mä teen täällä?


Heissan!
Mun nimeni Sofia, ja olen sofikatrii-blogin kirjoittaja. Alunperin tämän blogin nimi oli Soffarin tarinat, ja julkaisin tänne tarinoitani. Ajanmyötä olen alkanut kirjoittelemaan tänne muutakin kuin tarinoita, ja niin haluaisin jatkossakin tehdä.

Blogini on muuttunut ajan saatossa aika paljon, niin olen minäkin. Eilen muokkasin blogini ulkonäköä aika voimakkaasti, ja olen siitä iloinen. Pidän tästä näystä enemmän kuin edellisestä.

Asun pienellä paikkakunnalla jossain päin Suomea, olen asunut täällä aina paitsi elämäni kaksi ensimmäistä viikkoa, jotka vietin jossain muualla, kuin täällä, mutta ihan Suomessa.😊 Harrastan lukemista ja kirjoittelua, vietän myös paljon aikaa eläinten parissa, muun muassa meidän perheen Nano-koiran kanssa, hän on rodultaan shihtzu. Meidän perheen eläimiin kuuluu myös
meidän kissa Mirri, joka päätti itse muuttaa meille.
                                                                                                 


    <---  Tässä on siis Nano, meidän koira.







Ja täällä on meidän kissa Mirri, joka siis muutti meille. Ollaan sitten sovittu sen omistajien kanssa että se saa asua meillä, koska se ei suostu mennä sen kotiin enään.



Mie tykkään myös ulkoilusta, silloin kun on kiva sää. Ulkona kuvien ottaminen on myös mukavaa, silloin kun siellä on jotain kaunista kuvattavaa.


                                   




                                                                                           










                 Tässä on yksi kuva jonka otin muutama päivä sitten kun olin Nanon kanssa lenkillä.










Tässä oli sitten jotain minusta, ja minun blogistani.♡ Että kiitos ideasta rakas serkkuni💗


Mukavaa huomenna alkavaa viikkoa kaikille!💛💛

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

iltaisin-mietteitä 10.6

10.6.2020 klo. 19.54 Hyvä minä! Selvisit asiasta, josta et ollut varma selviäväsi. Asiasta, josta uskoit vain muiden itseäsi epäi...